C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
annyeonghaseyo
6 July 2013 • 07:40 • 0 comments
assalamualaikum


oi oi oi oi oi oi oi ada orang baca tak? ada tak? mcm tak da je kan hm. yelah mana ada org nak baca blog sekarang. kalau boleh semua nak twitter wechat lah line lah free talk kakao talk yuna big bang gdragon sayang aum whatsapp lerr tagged lerr kan Oh ya tumblr comel.


so setelah menggodehgodeh dan membaca SEMUA post lama aku ni kan. Aku pun decide lah nak delete SEMUA older post aku haha, kecuali satu. hha aku rasa tu je post yang tak annoying. kalau korang baca annoying jugak aku tak tahu lah hm.


memang memang older post aku semua cem haremm annoying gila peh peh nak gelak tergolek golek aku baca k serious SEMUANYAAAAA kalau boleh nak ada nama ex aku kan. euwww. so baru sekarang aku nak euww kan dia setelah lama cintanya diagung agung kan bagai tiada yang lain tetapi cintaku di buang seperti plastik aiskrim yang dibuang merata rata ngadangaga k puhh.


ada jugak post pasal kawan tu memang terharu jugak lah aku baca hm memang nak nangis aku nak simpan lagi but mesti nak ada terselit nama ex aku kat situ lahai lemah betul menyampah pun ada jugak bila dipikir kan balik betapa bodohnya fatin aqilla natasya ini dulu sobs


dulu aku ingat lagi dia suruh aku lupakan dia dan aku berjaya so bye bye ihateyou


and now dah 2013 haha dah bulan 7 baru nak cite pasal 2013 puih fatin aqilla puih so takpaaa kite cerita jugak ye?


tahun ni tak best k tak best tak best bukan lah aku nak cakap semuaanya tak best ada lah yang best hmm aku ingatkan tahun ni takdelah sesedih rupanya ada jugak hm bila nak bahagia ni? bila nih? its okay kita kena terus mencari lah nampaknya kan?


sebenarnya tu je aku nak cakap k bye. good night :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi.im the cute litlle princess from Tiara Island.

heyy ooo;


"anyeong"

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • I'm Happy.