C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Surat Cinta untuk NurLiyana Izzati binti Rizal
9 July 2013 • 07:39 • 0 comments
So this post memang has untuk NurLiyana Izzati. Dah tajuk pun nama dia kan.so lets cerita abt this cute funny insane crazy awecome pretty girl k?








so camne dapat bezakan mana satu fatin aqilla dan mana satu liyanaizzati tak? kalau kau tak dapat beza aku bunuh kau. Well my Bestfriend is just sooooooo prettayy but don't worry im cuter :)) okay tipu okay tipu hm hm ://



Dear Liyana Izzati, Do you know how much imissyou? hm? and do you know how much iloveyou?aku dengan mengakunya mengupdate blog ini kerana aku rindu kau and rai ada cerita yg kau whtsapp dia voice kau dan menyatakan luahan hati hangpa dan berjaya membuatkan rai menangis terharuuuuu itu baru rai yang dikenali sebagai tiada perasaan....kalau aku dengar tu tak tahu lah nak ckp cemna hm menangis bagai hujan lebat ribut petir puting beliung gempa bumi agaknya :'))

sejak kau pindah ni kan yana kan aku penah jugak terfikir kalau aku bawak bekal time puasa ni kan dan kita sama sama tak puasa kan siapa nak join i makan?ingat mee goreng ayah i tak?hm hm :// belakang kelas 2rk2 tarikh bulan ramadhan 2011. so ingat lagi? :') kalau tahun ni kau ada mesti kita buat perkara yang sama..........

ingat tak pergi rumah kau time puasa and kita makan makan dekat rumah kau?so this ramadhan without you is just like mee ayah i without udang lerr .hm hm ini baru bulan puasa bulan sebelum puasa tu? tak banyak ke lagi kerja gila kita buat?

so nak tahu conclusion?

Fatin aqilla natasya binti asmadi sangat sangt merindui NurLiyana Izzati binti Rizal yang juga merupakan kembar madu isteri makcik adam kawan isteri suami semua lah k semua faham semua? 

yanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i think kan this eid kan i cannot spend my eid with you lah cause my mummy and daddy aaaaa so mad with me aaaaa cuase aaa my result aaaaaa hmmmmmm failureeeee lahh. aku rasa lah aku rasaa je okay. takpe you can still come to my house and my daddy and mummy will serve your fav food for sure :))

p/s: so i think this is the end of our 'BestFriend Forever' lets change it with 'Twins Forever' or maybe 'SistaaaForever' or 'Honey((madu))together' or "Nur and Kat Forever' or 'Cucu Opah Forever' :)) iloveyouuuuu to the moon and back :*


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi.im the cute litlle princess from Tiara Island.

heyy ooo;


"anyeong"

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • annyeonghaseyo
  • I'm Happy.